Bakgrund

tisdag 19 mars 2013

Detta med Omställningsproblemen...


Funderar över detta med omställningsproblemen då det gäller lchf....

Man måste som sagt ge det tid, det händer inget mirakel och vi är alla olika åter igen.
Jag har märkt att omställningsperioden sätter sig mer i huvudet på vissa och NEJ jag är inte ironisk, eller elak ...jag bara har insett fakta.

Jag har turen att "bara ha mått skit i kroppen" men klarat av att vänta ut omställningen.  Vinsten är ju värd precis allt!

Hade en kompis som gick över till lchf och jisses säger jag bara;))
Jag insåg  senare att hon aldrig gjorde  något helhjärtat om ingenting gick av sig självt.  Hon ringde och grät och jag blev livrädd för jag trodde något hänt...men det var bara en reaktion över att hon inte fick äta godiset som stod på bordet......öh.

Jag fungerar tydligen annorlunda för jag känner bara..-jamen släng godiset då!!
Hon började tillverka massa godsaker som "lchf-glass, lchf-godis som hon frös ner men även ställde fram för hennes tankesätt var att hon måste veta att hon kan smaska godis om hon skulle behöva.
DET kan jag ha en stark åsikt om.......så jävla dumt så det är sjukt.
Då har man bestämt sig innan liksom att det inte kommer gå.....var fanns kämparglöden där? 


Jag dömer absolut ingen men blir väldigt fundersam över tänket.
Jag är helt övertygad om att vårat "tänk" kan förstöra alltihopa.
Jag vet bara hur jag själv blir ang att väga mej, jag får genast tankar och funderingar om att det inte fungerar och jag blir låg. Därför väger jag mej väldigt sällan

Men när jag själv tänker till så inser jag ju att det är som med allt annat.
Tanken är viktig i vårat liv, men tanken styr oxå allting.......

Ja säkert rörigt skrivet men det är vad som ploppade upp i huvudet nu;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar